woensdag 14 oktober 2009

Woensdag: Notes meeting



Hoi allemaal,

Aller eerst ff felicitaties want we hebben een GO!!
Playtesten
1. We gaan playtesten morgen. Ik stel voor vanaf 11.00 gewoon. Later kan ook maar ik probeer er rond die tijd te zijn. Dan volgen we ff tekenen en dan gaan we weer verder. Kunnen we ook een beetje tijdig naar huis.

2. Research:
Naja zoals jullie weten moet dat morgen af zijn. Bindeld Joost het tot 1 doc of moet ik dat doen?

Design Idee:
3. Map op een duikhelm. Ala metroid prime. Dus met een druk op de knop kan je de map zien en zowel je omgeving in first person.
Het is op die map erg belanrijk dat we laten zien wat er veranderd.

Taken:
Tom: Basis Project Frame work opzetten.
XNA kern mechanics implementeren in de vakantie.
AI uitvogelen van de npc's.
Verder moet het duidelijk worden wat voor soort collision we gaan gebruiken. Dit is belangrijk voor level design

Joeri:
Player scenario schrijven en level designen samen met Martijn en Nicky.

Joost:
Gaat vooruit kijken naar de productie periode. Om er achter te komen wat er allemaal moet gebeuren voor een asset in de game zit maakt hij work break down structures en pipeline modellen. Zo kiest hij een duidelijke aanpak voor de productie periode in overleg met ons ofcourse :).

Verder gaat joost texture voorbeelden zoeken en ons die snel tonen. Zonder of met geometrie waar het op zit. Om een beeld te geven van wat voor textures hij zou willen gebruiken zodat wij er weer op feedback kunnen geven.

That's it ^^
Morgen duiken we de diepte in en gaan we lekker playtesten. Hoe enzo moeten we morgen maar bepalen. Tot 11.00 :)

4 opmerkingen:

  1. Bundelen maakt niet zo veel uit, maar als we het in een dezelfde stijl doen is het makkelijk om een dezelfde stijl aan te houden. Ik weet niet hoe het met de ubsa gaat lopen dus kan jij het bundelen voor de zekerheid doen, Joeri?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. quote: ASS 'N TITTIES!!!

    Geen wonder dat ze gezonken is. ;)

    BeantwoordenVerwijderen