maandag 12 oktober 2009

UBSA en ik

Naar het verzoek van Joeri zal ik kort toelichten waarom deze week voor mij zo sporadisch is. Omdat ik veel op het project heb gefocussed in de vorige weken ben ik vrij laat begonnen met het bijwerken van mijn UBSA. Als resultaat moet ik daar nu nog veel voor doen en is het moeilijk om aanwezig te zijn. Zo moet ik werken aan:

XNA (een text game maken, zoals eerste eindopdracht)
Animatie (character design en animatie afronden + oude animatie bijmaken)
Tekenen (een poster maken)
3d modelling (ride afmaken en good en evil afmaken)
Een losse opdracht voor Dimme
ISA verslag afronden + laatste hand aan flux leggen (samenvatten in een doc en corrigeren)

Daarom ben ik deze week per dag een taak aan het afronden. Wat dit inhoud:

Ik kan niet alle dagen aanwezig zijn. Ik baal hier enorm van maar zonder USBA, geen GDD jaar 2, 3 en 4. Reizen duurt voor mij hoe dan ook al snel 2,5 - 3 uur, die ik nu hard nodig heb voor mijn UBSA.

Daarom stel ik deze week het volgende voor:

  • Iemand (ik neem aan Joeri) neemt voor deze week (week 4) de organisatie even over zodat ik hard aan mijn UBSA kan werken.
  • Mensen die ook nog veel moeten doen voor hun UBSA rapporteren dat hier, zodat iedereen weet wie er wel en niet available zijn deze week.
  • Dinsdag (i.v.m. toch niet taxi kunnen wijzigen + ubsa) blijf ik thuis en neem ik een heleboel notes over van die buitenland voorlichting.
Dat wil zeggen dat ik deze week op half actief sta. Ik kan nu wel 100% aan het project werken, maar dan hoef ik in november niet meer terug te komen. Dat is geen optie, daar moet ik glashard in zijn. Ik geef toe niet juist te hebben geplanned.

Ik heb tevens gekeken voor een eerdere taxi morgen maar dit lukt niet. Daarom zie ik liever dat jullie samen vergaderen over het research deel en al het anderen en zal ik zo nog een post maken met daarin info over mijn imput en ideeen voor ons prototype en concept of proof.

Zoals ik zei vind ik dit heel vervelend, maar ik kan nu niet mijn UBSA opofferen. Een tweede post volgt.

1 opmerking:

  1. Zoals bekend moet ook ik nog veel doen voor UBSA, gelukkig kan ik de maya animatie lessen nu toepassen voor de UBSA. Het is voor maya een karakter + object met alle eisen uit de vorige opdrachten. Voor de animatie/tekenen moet ik een 10 !!! seconden lange animatie maken, dat is 240 frames in maya/photoshop. Waarin ik ook weer een karakter moet maken (dit heb ik nog nooit gedaan, vind de opdracht ook echt overkill van de docenten)

    Had het er met Martijn al over vandaag, gelukkig ligt het bij mij allemaal iets makkelijker omdat mijn rol pas in en na de vakantie echt van start gaat. Vandaag probeerde ik te werken aan UBSA, hier is helaas niet veel van terecht gekomen omdat mijn voeding van me PC is opgeblazen. Me pc heb ik nodig om bij mijn files te komen en straks om te renderen. Dit heeft voor nog meer vertraging gezorgt en ik moet dus een nieuwe voeding kopen asap.

    Long story short, ik zit in de dezelfde tijdsdruk als Joost en daarom zal ik ook niet elke dag aanwezig kunnen zijn. Ik hoop dat dit niet tot verdere problemen leid, en zoals ik ook al eerder meldde ben ik gewoon op skype. alleen zal ik soms traag reageren doordat ik bijv. in dit geval me pc aan het fixen ben.

    Tot een dezer dagen! Tom

    BeantwoordenVerwijderen