zondag 4 oktober 2009

Indeed!

Het rooster: www2.hku.nl/~joost18/Rooster.pdf

Dit rooster zal constant op deze link updaten wanneer er iets gewijzigd wordt. Houd het dus als een bookmark of iets dergelijks:

Nota bene:

- We zullen niet elke dag hoeven vergaderen maar deze tijden zijn dus mogelijkheden mocht je dit wel willen doen.
- Vergader wanneer het nodig is, dit betekent:
Het kan niet worden meegedeeld per mail of op het blog.
Begin niet aan paniek-vergadering.
Wanneer je imput nodig hebt van de groep d.m.v. een brainstorm.
- Ga ervan uit dat we ELKE dag vergaderen, om zo afwezigheid te voorkomen. Ik zal echter op het blog aankondigen als een vergadering niet door gaat. Dit probeer ik ruim 18 uur van tevoren aan te geven.

Nota-nota bene:

Ik heb nu eindelijk nieuwe spierverslappende medicijnen gehad, waarvoor ik woensdag naar het ziekenhuis was. Daar ben ik momenteel zo stoned als een aap van. :P Ik zal er morgen waarschijnlijk niet zijn als het net zo slecht als vandaag gaat. Dat spul moet 48-96 uur wennen. Dus probeer met Joeri verder te vergaderen als ik niet kom opdagen. Zoals eerder bekend zal ik de administratieve taken vandaag en morgen afwerken.

4 opmerkingen:

  1. Naice
    (niet dat je zo stoned bent ensow, beterschap daar mee alvast)

    Ik ben ook benieuwd na de vergaderingen over wat er moet gebeuren om samen te werken opschool. Hierdoor kan de communicatie zeer vlot gaan. Zeker nu qua design veel moet gebeuren, lijkt het mij handig dat Joeri, Nicky & ik ook bij elkaar zitten om te bedenken / prototypen.

    En voor later in het project, weet niet hoe Tom er tegen aan kijkt, om met het programeren. (maar dat voor later)

    Want de vergaderingen is beetje om elkaar goed op de hoogte te brengen, maar met samenwerken gewoon wat het zegt 'samenwerken' (hand in hand door het ganzen land)

    En ben dus ook benieuwd wat andere daarvan vinden. en of het dan ook in het rooster moet etc.

    ^^ M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Martijn,

    Programmeren werkt voor goed alleen. In een bepaald stadium zal het goed zijn om met designer + programmer + artists tegelijk te zitten, dit omdat het direct resultaat geeft.

    Heb vooral van Fun project geleerd (me eerste xna werkje) dat ik goed kan programmeren als ik alleen zit, op school/drukke ruimtes ben ik half zo productief.

    Probleempje met rooster.pdf: krijg hem op een of andere manier niet geopenend. Ik zal het later vanaf me laptop proberen, ik hoop dat het aan me pc ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat Prima Tom maar zorg dan wel dat je op skype te bereiken bent. Want we moeten je wel snel kunnen bereiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks voor het rooster Joost. Maar is het niet slimmer het op de dropbox te plaatsen? Daar hebben we geen problemen om er bij te komen en krijgen we automatisch bericht als er iets update. Ik heb een administratief mapje gemaakt. Daar zou het mooi in kunnen ^^

    BeantwoordenVerwijderen