zondag 18 oktober 2009

Eeey, soort van Off Topic

Vroeg mij gewoon of hoe jullie UBSA's ging voordat je het had moet inleveren,! Ben gewoon benieuwd of jullie er vertrouwen in hebt! Vooral Joost met zijn honders UBSA's en Tom die ook best wat moest maken!

Nouw Show Me Your Comments!


PS: Soort van On Topic, Ergens volgende week nog even kijken hoe en wat het gaat lopen met level design, Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen met Tom met XNA programeren. Zou graag hier graag over geupdate worden omdat we daar maybe ook beetje kunnen op inspelen en zeker gemakkelijk als we die woensdag nog wel "soort" van iets neer willen laten zetten!

That's it!

M ^^

4 opmerkingen:

  1. Lekkere tijd om nog te posten! :P (of klopt de blog's timezone niet?)

    Kheb het ingeleverd, het hangt nu helemaal af van de docenten...

    Over dat programmeren ^^ Kga komende dagen een prototype opzetten waarin ik ga werken met de core mechanics, kijken wat lukt en wat misschien moeilijkheden geeft. Verder zal ik bezig gaan met pseudocodes om een goeie code structuur te vinden. Ik ben zoals altijd gewoon op Skype, dus als je input wilt geven of iets wilt vragen...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. UBSA is af... en ingeleverd. 27 oktober is uiterlijke datum van feedback.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb alles ingeleverd, ben alleen bang dat een beoordeler heel kinderachtig matigjes gaat uitdelen.

    En Tom, de blogtijd is amerikaans of zo, alhoewel ik gisteren wel tot 6.30 ben bezig geweest. :P Morgen naar het ziekenhuis maar zal in de middag een goede post maken om alles hier weer op te pakken en door te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar blijft die goede post nou? XD

    BeantwoordenVerwijderen