maandag 5 oktober 2009

DOEN EVENTJES.... aub =]

Jooow

Ik heb een VRAAG of mensen mij even als ze dit lezen feedback geven op het concept document "kracht" onder concepten. Het gaat mij vooral om het onderwater en de matrix van chemie.

Ik moet kiezen tussen 1 van de 2 en wil wat feedback van de groep om een keus te maken, WANT ik wil verder werken!

Privé voor Joeri, Kun je die sentence nog op schrijven en laten zien. Ik wil graag aan iets werken! ^^

Vraagske voor Nicky & Joeri. Morgen nog eerder afspreken voor de concepten door te nemen. Ik dacht zelf aan 10:30! Laat ook maar even weten!

1 opmerking:

  1. Even herlezen (ook al eerder deze week gedaan) en zal even korte feedback geven.

    Wat water betreft zie ik nog geen gameplay elementen waarin ruimte centraal staat. Werken met 'fluids' is ook geen gemakkelijk concept o.a. omdat je het visueel moet kunnen weergeven waarin je het water ZIET stromen evenals het water kracht laten uitoefenen op zijn omgeving of objecten hierin.

    Ook bij de matrix is me nog niet helemaal duidelijk waar de 3d ruimte terugkomt. Misschien heb je dit al bedacht, maar komt het bij mij nog niet helemaal over.

    Even los van de feedback:
    Op de terugweg ben ik stil komen te staan (in de frkn regen!) met me brommer, ik reed nog een (wat later bleek) grote plas...hierdoor kwam er water op de verkeerde plekken en kreeg ik mijn brommer niet meer aan de praat. Ik neem aan dat hij het morgen weer gewoon doet, zo niet dan moet ik met een omweg met de bus (duurt dan NOG veel langer om te reizen :S) , maar ik zal er in ieder geval zijn.

    ,Tot morgen.

    ps. voor groep en o.a. request van joeri:
    me skypenaam: silentkill (+ Tom als 'volledige naam')

    BeantwoordenVerwijderen