woensdag 14 oktober 2009

Notes Begeleidings gesprek

Hoi allemaal,

Hier de notes die ik bij het begeleidings gesprek gemaakt heb.

1. Er is een verschil tussen:
Geven van Motivatie aan de speler
Duidelijk maken van de spelregels.

Dat moeten we in ons achterhoofd houden.

2. Bedenken wat er door de speler heen gaat. Dus ons meer in huid van de speler plaatsen en zo naar het spel kijken. Vandaar dus ook het play scenario. Ik weet nu wat beter wat dat precies in hield dus ik ga dit morgen maken. Jain leidde het af van een user scenario. Ik zal hier ook ff naar kijken morgen.

3. Uitdagingen gaan voor. We moeten 3 ruimtelijke uitdagingen in XNA laten zien als eind product.

4. Audio, Story en art zijn secundair.

5. Woensdag na de vakantie moeten we onze first playable af hebben. Hier in moeten de core mechanics werken in XNA ;).

Tot zover me notes van het begeleidings gesprek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten