woensdag 14 oktober 2009

Update

De groepsvorderingen + planning alsmede de taakverdeling, randvoorwaarden en uitgangspunten zijn grotendeels af. Ik zet deze pas vanavond op dropbox wanneer deze compleet zijn.

Wat de MoSCoW betreft zal ik dit liever overlaten aan Joeri omdat die voornamelijk met het design bezig is als lead designer. Het is hier belangrijk om alleen in op te sommen wat de Must, Should, Could and Would (like) zijn voor ons spel. Al een paar suggesties (en voeg gerust suggesties toe Martijn, Nicky en Tom:

Must:
Gemaakt in XNA.
In 3d (dan toch ook met textures en ook shading).
Moet een speelbaar spel of demo zijn.

Should:
Er zou geluid in moeten komen.
Er zal een interface en menu in moeten zitten.
Er zou een tutorial in level 1 kunnen zitten.

Could:
We kunnen een high-score systeem maken.
We kunnen er een verhaal in stoppen als proloog.
We zouden kunnen kiezen om beide geslachten als speler te hebben.

2 opmerkingen:

  1. Geluid is ook een must.
    High score systeem lijkt ons onnodig (kunnen we over discusseren)

    Over beide geslachten hebben we nog nooit gesproken. Ik denk dat de could beter gebaseerd kan zijn op wat we al besloten hebben niet wat er nog mogelijk zou kunnen.

    Goed om te horen dat groepsvorderingen etc bijna af zijn.

    Verzoek van Martijn of je het nu al vast op de dropbox wil zetten Martijn:"Waarom wachten tot vanavond?"

    We waren zelf ook al met een plan van aanpak bezig. Het staat op de dropbox in de map administratief. Maar dit kan makkelijk een asses list met MOSCOW indeling worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals ik al tegen je zei op school is dit alleen maar een voorbeeld en suggesties van wat voor soort info in the MoSCoW kan staan.

    BeantwoordenVerwijderen