vrijdag 16 oktober 2009

Onderzoeks verslagen

Hoi allemaal,

Ik heb behoorlijke kop pijn want ik ben net klaar met de onderzoeksverslagen bij elkaar voegen. Het uiteindelijke document staat op de dropbox.
Ik had met al die verschillende opmaken van iedereen te maken. Ik probeerde er eerst een gestroomlijnd iets van te maken maar dat wou niet goed lukken.
Ik heb met sectie eindes zitten kloten om verschillende hoofdstukken aan te geven maar dat werkte niet goed.

Dus heb ik het uiteindelijk maar zo gedaan. Functioneel maar niet heel erg speciaal.

In het vervolg is het slim om met een standaard opmaak te werken. Dan krijg ik wat minder koppijn.

Vergeet niet dat je voor 17.00 eigenlijk al een mail had moeten sturen over je eigen research verslag naar Lies. Ik stuur nu de link naar het gezamenlijke document en de mijne.

Van Nicky heb ik geen concreet research verslag gevonden. Ik heb je onderzoek naar 3 games er in gezet die je voor de begeleiding had gedaan.

Ik post later nog hoe ik voorstel dat we de vakantie ingaan.

Overigens staat het playtest verslag ook op de dropbox in de design map samen met video's.

Fijne vakantie allemaal ^^

1 opmerking:

  1. Sorry, komt eraan... UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA UBSA

    BeantwoordenVerwijderen