dinsdag 13 oktober 2009

Design document work in progress

Gewoon een headsup dat het design document op de dropbox staat in de design map.

Er mist nog best wat. Ik vul het morgen verder aan en daarna stuur ik het naar de begeleiding. Het is de bedoeling dat het verder aangepast wordt. Ik probeer in de vakantie naar die wiki te kijken want ik merk nu al dat ik nesting problemen krijg met bijvoorbeeld levels visueel vs functioneel gezien. Het zou handig zijn als dit bij elkaar stond.

De layout werkt volgens mij best. Ik heb per sectie een uitleg geplaatst.

Kijk er naar en geef me graag feedback op wat je er wel en niet handig aan zou vinden werken. Dan kan ik het aanpassen voor het vervolg. Het design doc is er vooral voor ons om op 1 lijn te blijven. Maak er dus gewoonte van hier even naar te kijken. Ik heb er een revisie sectie in zitten waar je makkelijk even kan zien of er iets veranderd is. :)

ik ben slapen

edit: labels zijn overigens al toegevoegd. aan de rechterkant onder reacties te vinden. Ik verander het aantal reacties wel naar 5 want veel meer zijn er toch niet recent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten