dinsdag 29 september 2009

Woensdag korte meeting & msn

Oooi!

Ik wilde hier nog even neerzetten dat we morgen (woensdag) ook nog eventjes bij elkaar kunnen zitten. zoiezo omdat ik in het duister werk. En nog wel meer onduidelijk heden zijn.
Joost zal er hoogstwaarschijnlijk niet zijn ivm ziekenhuis bezoek.
Maar lijkt mij een goed idee om na de 'research' les eventjes te meeten.

Ook zou ik graag msn adressen willen hebben. Ben zelf een voorstander om iemand direct aan te kunnen spreken op iets, en op de blog gaat het toch altijd via een omweg (erg frustrerend!)
Als je niet je msn wilt vrijgeven laat maar even weten waarom, ben wel benieuwd naar de reden.

Zoals Joeri al zei, reacties zouden mooi zijn om te posten.

4 opmerkingen:

  1. Verander mijn gmail.com naar hotmail.com en je hebt me msn :).

    Ik heb Joost er over gesmst. Ik stel voor om tussen research in te meeten :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. crazytom85@hotmail.com is me msn, lijkt me overigens geen slecht idee om Skype te installeren.
    Je zit continu in een conversatie met de groep, hoeft niet te herinviten als iemand opnieuw online komt, kunt ongestoord werken (kan op msn nog wel is problemen geven) en je kunt heel gemakkelijk je volledige scherm of een deel ervan delen (dit is ontzettend handig als je feedback wilt op iets waar je op dat moment mee bezig bent, zoals schetsen of problemen binnen XNA/maya/photoshop of wat dan ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah ok, je had het er eerder ook over, heb toen ook skype geinstalleerd, maar heb niet altijd een mic, of iig die van m'n laptop doet het niet altijd...

    Mijn skype gebruiker naam is iig: martijnprins1990

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mijne ryuker als ik het goed heb:P.

    BeantwoordenVerwijderen