dinsdag 29 september 2009

NACHTMERRIE!

ARGGH! *twitch*

Wat een nachtmerrie! Veel van de verslagen van games ontbraken aan motivatie over waarom het in 3d moet zijn, wat het spel uniek maakt in een 3d omgeving etc. Deze heb ik zelf nog moeten uitzoeken en toevoegen. En ik was al erg laat thuis! :(

Maar goed, ook mijn fout want voor de volgende keer lever ik een stijl template (duurt heel lang om alles te converten naar een dezelfde stijl!) en zet ik een harde deadline neer. Dat scheelt een hoop problemen Ik had nu pas de meeste verslagen op dinsdag terwijl ik ze gisteren al wilde hebben om dit over twee dagen te spreiden. Als we iets op dropbox zetten, laten we dat dan doen gepaard met een mailtje of SMS'je en een nudge op het blog. Dan weten we allemaal waar en wanneer we ergens aan toe zijn.

In ieder geval, voor Joeri's presentatie en jullie: http://www2.hku.nl/~joost18/10games.pdf

Zet het op je portfolio. ;)

Dit moeten we ECHT anders aanpakken, want dit kost 4 keer meer tijd dan nodig is. :)

Het icoon zal ik morgen maken. Tot dan, laten we maar onze 5 namen als temporary groepsnaam gebruiken. Ik zal morgen onze knappe koppen cell-arty maken als een mooier temp logo. Een final logo zal gebaseerd zijn op ons uiteindelijke thema.

1 opmerking:

  1. Gezien. Ziet er keurig uit. Wel is dit veels teveel info voor mij om te presenteren morgen. Ik kom morgen ochtend met een voorstel van de soort games. (nu beetje te moe geworden heb echt rust nodig).

    Over de probleem punten ben ik het eens. Overigens was uniek in 3d geen vereiste.

    BeantwoordenVerwijderen