woensdag 30 september 2009

Planning lessen, donderdag & vrijdag

Oooi

Ik wil het nu even maar gelijk melden. Morgen tekenles volgen wij van GDD2A (11:30)
In de reacties zou ik graag willen weten of we nog gaan afspreken voor en er na. Ik ben zelf een groot voorstander om gewoon 10 uur (WATT 10 uur, jah gewoon 10 uur niet aanstellen!) op school te zijn. Een mooie tijd om je dag productief te gebruiken. Heb het zelf helemaal gehad met de traagheid. Vandaag ging het lekker maar wil nu ook de flow doorzetten!

Vrijdag de animatie les van GDD2A (13:00) Dan kan ik nog naar de les van unity (11:00)
Voor de XNA les zou ik voorstellen om van GDD2a (16:00) te pakken. (WTF ben je mal dan zijn we pas om 17:30 uit) soo be it.... je hebt nog steeds heel de nacht te tijd om lekker loco te gaan!
Mede voordeel (vind ik persoonlijk) de les van 16:00 is rustig en voor nuubies XNA (zoals ik) wat gemakkelijker.

Als je had opgelt is er dus ruimte van 14:30 - 16:00, en gelukkig kunnen wij niets verzinnen wat te doen rond deze tijd.

Dus dit was mijn voorstel.
Ik zou graag Reacties van !!!!IEDEREEN!!! willen zien, (lees de reacties van andere voordat je zelf reageert!)

Oooi Martinii

3 opmerkingen:

  1. Ik vind 10.00 prima. Ik zorg dat ik er ben :).

    Waarom niet gewoon vanaf 10 uur weer aanwezig op vrijdag? Dan kan jij weglopen voor unity les en hebben we zoiezo een meeting mogelijkheid tussen 14:30 en 16:00? We moeten nu elke tijd winst pakken die we kunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed punt, ik zeg doen! (vrijdag)

    Nouw voor de rest dit is de spirit om een goed eindproduct af te leveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haal morgen ochtend 10uur niet, word rond die tijd verwacht op het raadhuis. Les van 11:30 moet overigens lukken, en er is na de les nog plenty of time...

    BeantwoordenVerwijderen